lunes, julio 31, 2006

Morrissey-Suedehead

Neutralizando los calores con esta canción más propia de un 26 de noviembre en Pennsylvania. Ya pondré canciones de verano en el invierno ;)

Inconfundible Morrissey.


Why do you come here ?
And why do you hang around ?
I'm so sorry
I'm so sorry

Why do you come here
When you know it makes things hard for me ?
When you know, oh
Why do you come ?
Why do you telephone ? (Hmm...)
And why send me silly notes ?
I'm so sorry
I'm so sorry

Why do you come here
When you know it makes things hard for me ?
When you know, oh
Why do you come ?
You had to sneak into my room
'just' to read my diary
"It was just to see, just to see"
(All the things you knew I'd written about you...)
Oh, so many illustrations
Oh, but
I'm so very sickened
Oh, I am so sickened now

Oh, it was a good lay, good lay
It was a good lay, good lay
It was a good lay, good lay
Oh
It was a good lay, good lay
It was a good lay, good lay
Oh, it was a good lay, good lay
Oh
Oh, it was a good lay
It was a good lay
Oh, a good lay
Oh, it was a good lay
Good lay, good lay
Oh
It was a good lay


Morrissey

6 comentarios:

Paula dijo...

hello there. came to see your blog. looks great, just wish I could speak spanish.

Unknown dijo...

hola...
por casualidad encontre tu casa me gsuto si deseas te invito ala mia ..
Besos
Namaste ..
volverè si me lo permites..

Unknown dijo...

Rauda y veloz, vengo a satisfacer tu curiosidad, soy Leo

MeTis dijo...

holaaa, no veo el video, asi que paso a agradecerte tu visita.. y no estoy tan segura de que haya encontrado el camino...
me gustas esos escritores..
un beso

Belinha Fernandes dijo...

Olá Hugo Denis!Gracias pela visita no Papelustro!!!Estupendas fotos!:-)

Unknown dijo...

Ah si?, pq?, ahora me dio la curiosidad a mi